Nieuws

Hiltermann Lease viert bijzondere mijlpaal met eigen radiostation

Hiltermann Lease vierde op vrijdag 18 juni op feestelijke wijze dat zij door de grens van 50.000 leasecontracten zijn gegroeid. Dit deden zij met het pop-up radiostation ‘Hiltermann Radio’.


‘Hiltermann Radio’ was uitsluitend op vrijdag 18 juni van 09:00 tot 18:00 uur te beluisteren via de website van Hiltermann Lease. De programmering stond die dag geheel in het teken van de feestelijke mijlpaal. Zo werd ‘Het Foute Uur’ omgedoopt tot ‘De Hilarische Hiltermann’ en werd de dag afgesloten met ‘De Hiltermann Top 50 Duizend’. De gehele dag door was er met bekende radiospelletjes veel interactie met klanten en relaties, met kans op exclusieve tickets voor de Grand Prix Zandvoort.

De presentatie was in handen van Richard Bordes, Barry Brand en Ron Lemmens.

“Met Hiltermann Radio kunnen wij samen met al onze collega’s, klanten, berijders en partners een feestje vieren. In deze tijd is een echt evenement niet mogelijk, maar met radio bereiken we wel iedereen. De respons is overweldigend, we kijken uit naar een dag vol inspiratie, lol en muziek”, aldus Joost Wymenga van Hiltermann Lease.

Het pop-up radiostation is een productie van het Hilversumse mediabedrijf De Radiofabriek, in samenwerking met Lawaaimaker. 

Lars Schotanus van De Radiofabriek: “We zien steeds meer dat online radio en podcast wordt ingezet om, juist in deze tijd, mensen op afstand met elkaar te verbinden. Dit branded radiostation voor één dag geeft mooi de mogelijkheden van het medium weer”.

Iets te vieren?
Neem voor je eigen pop-up radiostation (voor een dag) contact op met Lars Schotanus van De Radiofabriek!
Mail naar lars.schotanus@ypca.nl of bel 'm op 035-6777280

Ga terug